sannidizzy

Alla inlägg den 24 november 2008

Av Sanni - 24 november 2008 19:22

Tänkte bara lägga in en bild på min underbara Dizzy, vi har varit ute och busat i snön idag, utan Vilda. Dizzy älskar snö, hon springer så lyckligt så och så försöker hon fånga snöflingorna:) Med oss ut så tog vi med oss en pipleksak som Dizzy så gärna ville ha, så den fick hon jaga mycket.

Och hon hade tur Dizzy, för senare fick hon komma ut och leka mer, fast då var det med husse, då fick hon ha dragkamp med en dummy och hämta den osv. Vilda blev avis så hon lyckades smita ut när dom skulle gå in, så då hann dom (diz och vild) köra ett jagisrace i snön innan jag hann få tag på Vilda och bära in henne:P Haha.


Här kommer bilden iallafall, är hon inte underbart söt min tjej:D

Av Sanni - 24 november 2008 10:33

Dom höll det dom lovade i 5 timmar. Vid 2 på natten var han här igen, vaknade av att Vilda skällde och tittade ut i fönstret. suck.

Och inte nog med det så pinkade Vilda även inne i natt. Hon gör det då och då. Tror det beror på mina brorsor som är vakna hela nätterna och lever om, hon får ju ingen ro nån av hundarna..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards