sannidizzy

Alla inlägg den 6 november 2008

Av Sanni - 6 november 2008 10:31

Var less och arg jag blev igår. For ju på klubben med Vilda för skotträning. Och på min klubb har dom bara EN GÅNG i månaden och det är första onsdagen varje månad. Och tror ni inte att dom inte hade nå skotträning igår! Jag väntade i 2 timmar, men ingenting.
Blev grymt irriterad och besviken. Kan dom inte ens ha den enda onsdagen i månaden som det ska vara?
Nä, nu får jag åka drygt 2 mil extra för att åka till en annan klubb och lyssna på skott där istället, dom har varenda onsdag...


Vilda fick sig iallafall bra mycket träning och promenad och lek. Så hon blev för en gångs skull trött!
Och jag blev sååå stolt över henne igår, från början var hon lite okoncentrerad och fattade inte alls vad fot var, så då tog vi en liten promenad i den mörka skogen, andra gången var hon lite bättre och vid sista då var hon underbar:D Hon gick snyggt fot och varenda gång jag stannade skynade hon att sätta sig, och det började vi med igår! att hon skulle sätta sig när jag stannade.
Vid ett tillfälle glömde jag bort att hon skulle sätta sig nä jag stannade, så vi gick fot, i ganska rask takt och jag stannade och vilda slängde ner rumpan i backen direkt!
Duktigt vovve!


Hon är så duktig så, jag blir så oerhört stolt över min flicka.

Hade henne även lös på gräsplanen när dom andra tränade på grusplanen, för att få henne intresserad av mig istället för dom, och hon tittade knappt åt dom, utan jag hade henne lös och lekte med en boll med henne.


Dizzy blev riktigt glad när vi kom hem. Vi kom inte hem förrän 22:30 för att vi åkte med mamma när hon slutade jobbet för att hämta min brorsa på sitt jobb och sedan skjutsa han till sin flickvän. Så då hade Dizzy varit utan oss länge, hon fick en liten snabb träning på altan:)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards