sannidizzy

Alla inlägg under mars 2012

Av Sanni - 25 mars 2012 15:29

Jag har verkligen kommit ur det här med bloggandet. Det har hänt så mycket den senaste tiden att jag inte ens har haft en tanke på det. För det första så har jag haft praktik på Max sedan 9 januari varje vardag 8-16, men nu har jag bara praktik en vecka till sedan så får jag börja jobba där. Dock inte heltid då, blir bara extra. Men det är alltid något.
Förra helgen gick min mormor bort, så många tankar har varit åt det hållet..


Men vi kommer komma igen, jag börjar bli sugen på att tävla! Så tränar Vilda och vi försöker få till ställandet, liiite bättre har det blivit allt. Och har sett ut lite tävlingar, så vi får se vad som händer ;)


Av Sanni - 14 mars 2012 19:23




Mitt älskade hjärta, tänk att du nu är 4 år! Det är läskigt hur fort tiden går, du var ju bara en liten valp nyss!!


   


Dagen har firats med godmat och hon och jag har haft egen tid. Vi har promenerat, lekt och tränat!! Lydnadsträningen gick underbart bra :)

Av Sanni - 13 mars 2012 22:48

Jag tror knappast någon som är i collievärlden har missat att äntligen har mentalindex för långhårig collie kommit ut på SCKs hemsida! 
Jag har suttit där som en galning och kikat igenom hund på hund, syskon, föräldras, släktingar till Vilda och även andra hundar jag vet om.
Delen jag mest varit inne på är "nyfikenhet/orädsla" och jag kan glatt se att utav dom långhåriga mironiksarna så är Vilda tillsammans med "Mironik's Nuno" dom som har fått högst index den delen :D
Kan inte hjälpa att jag blir stolt över min älskade tjej, riktigt nöjd kan jag ju lova :D


Nu ska jag fortsätta kika vidare, om ni faktiskt har missat det så gå in på SCKs hemsida och klicka er framåt, mycket intressant!

<3

Av Sanni - 11 mars 2012 21:06

 

Kärlek

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards