sannidizzy

Alla inlägg under maj 2012

Av Sanni - 16 maj 2012 01:36

Just nu längtar jag till sista veckan i maj och början av juni. Det händer så mycket då.

Först och främst så åker jag och syrran ner till stockholm den 29maj och är där över dagen och snokar runt. Sedan på söndagen så åker vi ner till Alunda för att vara med på Vildas valpars MH, helt otroligt att dom är så stora redan.
Och sedan till den största delen, jag ska flytta!!
Eller jag, hundarna & Niclas. Vi har fått tag på en mysig 1:a som vi får flytta in i den 1 juni. Jag vet, en 1:a med 2 människor och 2 hundar, det kommer bli trångt, men jag kan inte jobba som jag gör (nätter ibland, tider då det inte går bussar) och bor där jag bor nu, det funkar verkligen inte. Och det är oerhört svårt att få tag på en lägenhet i närheten av stan, så när vi fick det här erbjudandet så kunde vi inte tacka ner.
Känns konstigt, att jag ska flytta ifrån landet och in till stan. Dock inte riktigt i stan, utan ungefär 2,5 km utanför. Och det kommer kännas konstigt med hundarna med. Här kan jag gå ut med dom lösa och vi är omringad av skog, den perfekta stället för hundar. Och nu ska vi flytta in mot stan, där jag utan tvekan aldrig kommer kunna ha lös Dizzy, Vilda kommer det funka med, men Dizzy är en rymmare.
Det kommer nog kännas konstigt den första tiden, att alltid ta på koppel när man ska ut och framförallt ta med sig bajspåsar!! Men det kommer gå. Vi får åka hem till landet lite då och då och springa av oss ordentligt, spåra osv.

Tror det här kommer bli riktigt bra :D
 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards