sannidizzy

Alla inlägg under juli 2012

Av Sanni - 26 juli 2012 01:09

Från en kvällspromenad

Av Sanni - 17 juli 2012 10:45

Testar att blogga från mobilen, laddade ner app, så vem vet, det kanske blir mer inlägg nu :)

Av Sanni - 13 juli 2012 15:28

Längesedan jag bloggade, igen! Blir så långt mellan gångerna nu.. Men vi lever och mår bra och vi trivs så bra i våran lägenhet och det finns gott om promenad ställen, samt parker där Vilda kan springa lös, Dizzy får vara kopplad då hennes inkallning inte är den bästa. Hon får sträcka ut sig ordentligt dom gånger vi åker till Nedansjö..



Sist skrev jag om Zooey, en valp som min lillasyster fått. Hundarna har fått träffat henne flera gånger nu och Dizzy & Zooey kommer riktigt bra överens, Vilda gillar inte Zooey alls. Zooey får knappt röra sig utan att Vilda säger åt henne och blir sur. Och hon gör allt för att slippa vara nära henne. Och om Zooey skulle skälla (vilket är ofta) så skyndar sig Vilda och hoppar upp i mitt knä, vilket ALDRIG händer annars. Och Vilda tittar på mig hela tiden som hon försöker få mig att hjälpa henne ifrån odågan, fjanthund! Blir nog bättre när Zooey blir äldre.


Zooey påminner mkt om Dizzy, så jäkla envis. Shit alltså.. Hon skäller och biter som en dåre och blir "arg" om man säger åt henne. Otur för henne så är vi alla vana med en envis hund, så hon vinner aldrig :P
Här kommer den senaste bilderna jag har på henne, tur för henne att hon är söt!!


        

Och just ja, hanen till Vildas nästa parning har blivit bestämt. Gå in på Mironik's hemsida så får ni se :)



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards