sannidizzy

Alla inlägg under november 2011

Av Sanni - 21 november 2011 21:13

 
Av Sanni - 17 november 2011 14:43

Var ut till skogen med hundarna så dom fick springa av sig ordentligt. Dizzy sprang som en vilding i en timma medan Vilda sprang kanske 15 minuter och sedan höll hon sig till matte. Det är verkligen skillnad på dom där 2 hundarna. Dizzy är självständig och klarar sig själv och rusar som hon vill, medan Vilda är den som håller koll på matte och vill helst vara nära och hitta på saker med mig. 

Jag och Vilda roade oss med att leka med en pinne som Vilda hittade (konstigt då, vi var i skogen). Men när jag kastar den ena gången så skyndar sig Dizzy att ta den och rusar iväg med den i skogen. Hon springer runt oss och överallt i skogen är hon med den. När hon väl kommer tillbaka är pinnen borta och jag hade ingen aning om vad hon släppte den. Vilda börjar smågnälla så jag sa åt henne "Sök pinnen" mest bara för skojs skull. Vilda rusar in i skogen där Dizzy sprungit och 2 minuter senare kommer Vilda stolt tillbaka med exakt samma pinne! Jag blev riktigt imponerad kan jag lova. Vi var ju liksom i en skog, som är full med pinnar. 
Vilda gillade pinnen så mycket att hon bar med sig den hela vägen hem, min gullhund! 

Denna bild är tagen med mobilen, så tyvärr kass kvalite, men den får duga. Ser ni att Vilda har fått tillbaka sitt fluff? 


 

Av Sanni - 12 november 2011 17:44

Så småningom kommer våran nya hemsida komma upp! Min kära pojkvän håller på att knåpa på en för fullt. Går man webbutveckling så gör man!
Jag är supernöjd med sidan hitills och jag längtar efter att få visa er den, en liten försmak är att den kommer gå i färgen som jag nu ändrat bloggen till, skit snyggt!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards