sannidizzy

Direktlänk till inlägg 6 december 2009

Sista dagen som tonåring..

Av Sanni - 6 december 2009 20:51

I fredags hade vi en massa släkt här på smörgåstårta och vanlig tårta då min brorsa fyllt 21 och jag fyller 20 imorgon. Det var riktigt roligt och det hoppas jag att alla andra tyckte med:)


Ja, som sagt. Jag fyller 20 imorgon, men det är inget jag direkt längtar efter eller går och tänker på. Just nu bryr jag mig inte ett dugg faktiskt. Jag tror det hade varit skillnad ifall det som hände förra året inte hade hänt. Min farmor gick ju bort 2 dagar efter min födelsedag och hon var ju dålig redan när jag fyllde år.. Men vi trodde inte att vi skulle förlora henne. Så då känns det inte så roligt att fira min födelsedag imorron, när jag vet att det snart även är 1 år sedan min farmor gick bort.
Ska inte göra något särskilt imorgon.. Bara vara hemma.. Slappa... Ja, så ska det bli..


Idag har jag varit till birsta en sväng och träffat Lisa och hennes syster.. Så himla roligt. Måste försöka träffas oftare!

 
 
Angelica

Angelica

6 december 2009 22:35

haha nej mamma blir less på julprydnaderna om vi tar fram de för tidigt, hade det varit upp till mig så hade vi tagit fram dem första advent åtminstonde:-p

Önskar så fruktansvärt mycket att jag varit där imorgon när du fyller år! Hatar verkligen att jag bor så långt borta ibland, hade varit så roligt om det hade varit närmre så att man kunde hälsa på dig när man hade tråkigt! Det hade varit skönt:)

Förstår hur du känner det om din farmor, är jätteledsen för din skull och känner verkligen med dig Sanni, skickar en stor kram i tankarna i alla fall så kanske du blir lite lite gladare. Hoppas jag i alla fall!

Jag hatar att fylla år. Bland det värsta som finns! inte för att man har åldersnoja eller något men det är jobbigt med all fokus på mig tycker jag. Men det var inte direkt speciellt att fylla 20, bara skoj med systemet!
Aaaw min lilla smurf har vuxit upp och går på systemet själv snart! *ensam tår i höger öga*

GRATTIS i allafall, och hoppas att dagen blir någorlunda mysig, även om jag förstår att det är svårt att se något positivt alls när det hände för nästan ett år sedan, det där hemska.

Love you vännen!

http://darkosideoflife.blogspot.com

 
Julia

Julia

7 december 2009 14:56

Grattis!!!!!!!

http://www.juliaw.info.se

 
Angelica

Angelica

7 december 2009 22:02

men taskigt:P Okej, gissar på vad det är..det första jag tänkte på är att ni ska flytta ihop?:P
krams

http://darkosideoflife.blogspot.com

 
Ingen bild

Angelica

8 december 2009 12:45

jag vet, det är alltid något problem jag har! Känns som att jag bor på sjukhuset nu för tiden, suck...nej men får väl ringa och höra vad dem tycker i alla fall:P

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanni - 10 april 2013 19:48

Det är pinsamt längesedan jag skrev.. Men jag vet inte, jag glömmer bort den här bloggen på något vis.Men det har ju hänt lite sedan sist jag skrev.Vilda har ju blivit mamma igen! Den 26 mars föddes det 6 valpar, 3 tikar och 3 hanar även denna gång :...

Av Sanni - 19 februari 2013 17:17

Jag tänkte uppdatera när Vilda blev parad, men precis vid spänningen i samband med Vildas parning så hände det en grej som förändrade mångas liv. Min älskade moster gick hastigt bort, utan någon som helst förvarning och all fokus lades på det.. Men s...

Av Sanni - 21 januari 2013 21:31

Idag åkte Vilda med Monica ner till Skåne för parning! Vi mötte Monica på tågstationen här i Sundsvall och jag kan ju säga att Vilda blev riktigt glad. Monica ropade på henne och Vilda tittade för fullt och efter ett tag så insåg hon vem det var och ...

Av Sanni - 14 januari 2013 00:35

Nu var det verkligen evigheter sedan jag uppdaterade här, jag skäms ju nästan! Men, det har ärligt talat inte hänt så mycket, så därför har jag inte skrivit heller.Men det jag kan berätta nu är att Vilda har börjat löpa igen, så nu om 1 vecka kommer ...

Av Sanni - 29 augusti 2012 23:34

Ni vet kanske hur jag sagt att Dizzy är den envisaste hunden jag mött? Jag tar tillbaka det. Zooey är den mest envisaste och tjurigaste hund/valp som existerar. Jag tyckte att Dizzy var illa när hon var yngre, men Zooey tar nog priset. Hon tar inte å...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards