sannidizzy

Direktlänk till inlägg 23 februari 2010

Sollefteå och annat

Av Sanni - 23 februari 2010 21:16

Ja i fredags då så for jag till Sollefteå med Dizzy för att hälsa på Johanna & Angelica. Jag har förresten inte betalt ett öre för min resa dit och tillbaka, för när jag for dit så fick alla åka gratis på bussen, för dom kunde inte ta emot betalning och på fredagkväll ringer min kusin och frågar ifall jag ska åka med dom till sundsvall på söndag då dom varit i sollefteå på söndagen, så snacka om tur:)


Iallafall så kom jag till sollefteå strax efter 12 och då blev vi hämtade av Angelica & hennes pappa för att åka till Långsele till Johanna..

Vi har spelat väldigt mycket Mario Party 8 och andra spel och vi har kollat på filmer, gått till affären, latat oss och ätit en massa onyttigt, sådant som händer när man träffas;)
HUr roligt som helst har vi haft det och jag längtar redan tillbaka.. Tack för en underbar helg tjejer!


På söndagen fick jag även hälsa på mina underbara kusinbarn, dom växer som tokar dom småtjejerna:)
Efter det så for jag till Niclas och kom hem därifrån idag. Dock hade jag velat varit kvar där mycket längre, men har man 2 hundar som väntar på en hemma så går ju inte det tyvärr. Dom saknar ju mig när jag är borta så..
Kom och tänka på en sak, Johanna & Angelica tyckte att det var väldigt konstigt att jag & Niclas pratar med varandra varje dag, dom blev riktigt förvånade faktiskt. Haha, själv ser jag det som en självklarhet, att prata med han varje dag, älskar ju att höra hans röst:) 
Och fast jag kom hem från Niclas för bara några timmar sedan så saknar jag honom redan, men vi träffas väl snart igen, fast troligen inte förrän i helgen. Han ska med på utställningen på lördag:)


Iallafall efter jag kommit hem så gick jag & syrran ut med hundarna på långpromenad, dock frös båda hundarna om tassarna riktigt mycket och gick mest och haltade, fast sedan när dom fick springa på skoterspåret så blev det genast bättre. Utställningstränade Vilda lite och det gick väl sådär, borde ha börjat tidigare,

nu skulle hon bara bita i kopplet;)


Nu kommer lite bilder från i helgen:)


Ben & Dizzy ligger i soffan och myser

 

Fina Ben.. Och så ser man mig i bakgrunden;)

 

Ben. Och jag som läser någon katalog

 

Angelica leker med Ben.. Som förövrigt inte ens är 4 månader och redan 1 cm högre än Vilda

 

Dizzy ligger och myser med Johanna

 

Ben

   



  

 
 
Sandra

Sandra

24 februari 2010 20:12

Inget fel i att prata med varandra varje dag^^ Det gör oftast jag och Mattias med när jag är hemma^^ Dock ibland kan vi bara skicka ett sms till varandra om vi inte har något att säga - eftersom vi bor med varandra större delen av veckan ;)
Fina bilder! Lycka till på lördag:-D

http://zandraedlund.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanni - 10 april 2013 19:48

Det är pinsamt längesedan jag skrev.. Men jag vet inte, jag glömmer bort den här bloggen på något vis.Men det har ju hänt lite sedan sist jag skrev.Vilda har ju blivit mamma igen! Den 26 mars föddes det 6 valpar, 3 tikar och 3 hanar även denna gång :...

Av Sanni - 19 februari 2013 17:17

Jag tänkte uppdatera när Vilda blev parad, men precis vid spänningen i samband med Vildas parning så hände det en grej som förändrade mångas liv. Min älskade moster gick hastigt bort, utan någon som helst förvarning och all fokus lades på det.. Men s...

Av Sanni - 21 januari 2013 21:31

Idag åkte Vilda med Monica ner till Skåne för parning! Vi mötte Monica på tågstationen här i Sundsvall och jag kan ju säga att Vilda blev riktigt glad. Monica ropade på henne och Vilda tittade för fullt och efter ett tag så insåg hon vem det var och ...

Av Sanni - 14 januari 2013 00:35

Nu var det verkligen evigheter sedan jag uppdaterade här, jag skäms ju nästan! Men, det har ärligt talat inte hänt så mycket, så därför har jag inte skrivit heller.Men det jag kan berätta nu är att Vilda har börjat löpa igen, så nu om 1 vecka kommer ...

Av Sanni - 29 augusti 2012 23:34

Ni vet kanske hur jag sagt att Dizzy är den envisaste hunden jag mött? Jag tar tillbaka det. Zooey är den mest envisaste och tjurigaste hund/valp som existerar. Jag tyckte att Dizzy var illa när hon var yngre, men Zooey tar nog priset. Hon tar inte å...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards