sannidizzy

Alla inlägg den 1 maj 2008

Av Sanni - 1 maj 2008 10:31

Tänk att det redan är första maj! Vad fort tiden går. Jag tar studenten om 8 dagar, 8 dagar är ju för fasen ingenting... I helgen och till veckan blir det mycket som måste fixas här hemma. Jag ska stå för bakningen av tårtor. Jag ska göra Fransk Chokladtårta (mums). Men det kommer ta en jäkla tid, att bara göra en tar fan tid, och nu ska jag göra 4 st. Mycket blockchoklad måste vi köpa, runt 8 st.
Och i helgen ska vi handla till smörgåstårtan med, den ska dom göra på torsdagskväll, då är inte jag hemma, kommer hem sent den kvällen. Vi ska nämligen grilla på skolan alla 3:or tillsammans och göra några hyss, hehe.

Det här händer till veckan:
Måndag - Boda Borg med klassen
Tisdag - Vara på skolan, fixa en massa saker
Onsdag - Ledig

Torsdag - Vara på skolan, grilla med alla 3:or.
Fredag - Studenten!!!!!!!
Lördag - Hämta valp!!!!!!!!!!!!!!


Känns helt oroligt:D Vilken underbar vecka det kommer bli.
Vet fortfarande inte vad den lilla tjejen ska heta. MEn jag funderar på

Amaya, men jag vet inte. Det är så otroligt svårt. Jag vill ha något ovanligt, inget som många hundar heter, det är tråkigt. OCh Amaya har jag aldrig hört någon som hetat, och så är det otroligt vackert namn, men jag vet inte om det kommer passa... Får fundera mer...


Igår fick vi ÄNTLIGEN reda på vad vi fått på praktiken. OCh jag var på ett hunddagis i sundsvall och där hade dom satt betyget MVG på mig:D Jag blev så jäkla glad!!! alldeles super


Dizzy har blivit ett litet matvrak (peppar, peppar). Har börjat gett henne 5dl mat istället för 3½ som hon egentligen ska ha (oj vad det lät lite, men det är ett högenergi foder). Och tror ni inte att hon vräker i sig allt? Har gjort det i flera dagar nu, så då kanske hon äntligen går upp i vikt *hoppas*

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards