sannidizzy

Alla inlägg den 19 maj 2008

Av Sanni - 19 maj 2008 13:52

Igår tog jag en långpromenad med Dizzy, vi var ute i nästan 2 timmar och så under den tiden fick hon även ta sitt första dopp för iår, tyvärr är det inget jag kan göra ofta med Dizzy då hon verkligen älskar att bada och stressar då upp sig själv, hela vägen hem var hon total stressad, så jäkla tråkigt. Vill ju att hon ska kunna bada...
Ska ut och lägga spår åt Dizzy sedan, få se ifall det går bättre än vad det gjorde förra gången, hoppas det.


Idag har jag varit ute i skogen med Vilda, vi har tränat inkallning, jag har köpt en ny bok- Från uppmärksamvalp till tjänstvillig hund, tror jag att den hette, står en hel del bra saker i den. Ska läsa den mer senare.


Har anmält Vilda och mig till valpkurs, tyvärr så startar det inga nu, så vi får vänta ända till augusti, då Vilda är 5 månader, hade hellre velat haft snart,  när hon är 3,5 månad eller nått. Men men..


Snart är det blandrasutställningen med, den 7 juni. Undrar hur det kommer gå med min hund/människo glada hund.. hm.. Ska träna henne lite senare.



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards