sannidizzy

Alla inlägg under januari 2008

Av Sanni - 3 januari 2008 12:09

Då är det den 3:e dagen år 2008.

Vi överlevde nyår, som tur var. Men Dizzy uppskattade det inte ett dugg. Skulle ju ut och trötta ut henen lite, men det gick inte. Anledning? Precis när vi kommer utanför dörren så smäller det en raket, då ville Dizzy absolut inte gå. Tvingade ner henne iallafall och det gick lite lättare. Men då small det igen och Dizzy sprang hem och satt vid dören och väntade. Stackarn.
Knappt åt hon nånting den dagen heller.

Idag är det den 3:e januari. Det betyder att skolan är på måndag.. Piss säger jag bara, är såå fruktansvärt less på den. Men det är "bara" 5 månader kvar. Det ska jag väl överleva. Hoppas jag.

Igår hade jag och Dizzy en liten för vild brottninsmatch, det slutade med att jag fick en bula på min skalle. haha. Men det gör inget, hon hade roligt och jag hade roligt, eller iallafall tills jag fick bulan. Hennes "armåbåga" var det som gjortde min bula.. hehe.

Idag har vi lekt ute i snön, det snöar som en tok här. Hur mkt som helst, då njuter Dizzy och springer omkring och är så lycklig. Och hör på det här, VARENDA gång jag ropade på henne så KOM HON!! Fy fan alltså vilken duktig flicka. Trots att hon hade det så roligt på egen hand så kom hon till mig:) Lycklig jag blev, då känns det mkt roligare att fortsätta träningen med, när man ser resultat.

IDag fick jag en försenad julklapp av mamma, det var en hundbok:) "Freestyle, träna och tävla med din hund"
SUPER


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards