sannidizzy

Alla inlägg den 20 januari 2008

Av Sanni - 20 januari 2008 12:13

Blev väckt vid 4 idag, men inte av Joline utan av Dizzy. Hon höll på springa omkring i huset och gnällde. Trodde att hon var nödig så jag tog ut henne, men inget hände, hon bara nosade som en tok. Så jag tog in henne igen och gick och lade mig. Men hon fortsatte och fortsatte, hoppade upp med framtassarna på fönsterbrädan och tittade ut, gnällde ännu mera och sprang till dörren. Så höll hon på länge, så jag tänkte att det var säkert en hanhund som var ute där, Dizzy löper ju. Så jag gick upp och kollade. Mycket riktigt, det var en hanhund där ute som sprang omkring på våran gård och pissade överallt.
Han såg ut som en schäfer, dock inte renrasig, för konstigt ansikte för det. Och han hade en sele på sig.
Så det är någon säg om saknar sin hund. Gick ut men då stack han iväg som ett skott men kom tillbaka efter jag gått in. Och han va vid våran gård från 4-6 på morgonen. Så länge höll även Dizzy på att gnälla. Så inte mkt sömn fick jag inatt..
Sedan vid halv 6 vaknade Joline pga dizzy. Så snacka om jag är trött...

Inte för att det skulle vara nog, Joline gjorde nummer 2 i blöjan och när jag skulle ta reda på det så gled min tumme ner i blöjan (där det fanns gott om nummer 2) och fick full med bajs på tummen. Men det var bara att fortsätta . Sedan kom Dizzy och slickade henne i rumpan där det fortfarand var bajs (blää) Så jag blev fustrerad ch glömde bort min bajshand så jag drog den genom håret!!! Så det blev bara att lämna Joline hos Sofia och gå ner till duschen...

Det är inte min dag idag!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards