sannidizzy

Alla inlägg den 9 november 2007

Av Sanni - 9 november 2007 12:03

Idag var det sista dagen på Tinas Hundliv. Fan vad tråkigt!
Idag blev jag och Lisa bjudna på lunch eftersom det var våran sista dag, dom hade köp´t en smörgåstårta. Hur gulligt var inte det? Så satt vi alla och åt tillsammans.
Saknar redan att vara där eftersom jag vet att jag inte kommer komma tillbaka dit på måndag.
Innan jag for iväg så sa dom att dom tyckte jag varit skit duktig m.m och kramade mig. Sedan sa Kenneth
- Du får komma tíllbaka när fan du vill
Det kändes roligt och det kommer jag lugnt göra.Älskar det där stället. Det är underbart!

Det kom en tollare valp dit idag. Den ska börja där på dagiset på måndag och fan vad söt den var! Tycker ju om den rasen..

alldeles strax ska jag ut med Dizzy på promenad. Älskar att gå när det är sånt här väder ute. Snöigt och fint:)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards