sannidizzy

Alla inlägg den 18 november 2007

Av Sanni - 18 november 2007 12:04

Vi har nog världens sötaste katt. Elsa, våran senaste katt är hur söt som helst. När jag tränar Dizzy och klickar med klickern och säger "Bra Dizzy" kommer Elsa med världens fart och sätter sig nedanför mig och börjar jama:) Haha och så går hon runt mina ben och jamar och jamar, hon vill också ha korv, köttbullar eller vad det nu är jag ger Dizzy:) Sött va!
Ibland  har Elsa legat och sovit i ett helt annat rum, men ändå kommer hon när hon hör klickern:p Hon har lärt sig att klick betyder nånting gott:) Sötnos!

Idag lämnar en av våra kattungar detta hem, vi lade ut en annons på blocker IGÅR på våra 4 kattungar, idag är alla borttingade. Idag åker en grå kattunge och den svarta och dom andra 2 till veckan eller nånting. Det gick fort det här. Väldigt fort.

Nu ska jag försöka hitta en låt till mitt freestyleprogram som jag måste börja göra. På fredag ska låtvalet vara klart.
Så önska mig lycka till!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards