sannidizzy

Direktlänk till inlägg 14 mars 2011

Vilda fyller 3 och någonting växer :)

Av Sanni - 14 mars 2011 15:08

Idag är det verkligen ingen vanlig dag utan det är nämligen Vildas födelsedag.
Min älskade collieflicka fyller hela 3 år! Vart tar tiden vägen? Hur kan hon blivit så stor så fort? Hon var ju min lilla valp för ett tag sedan ju!..

Min älskade fina underbara Vilda <3


Mer spännande grejer har hänt idag, vi har nämligen varit på ultraljud!! Gissa vad som växer i Vildas mage? En heeel bunt med valpisar! Fatta vad underbart.. Vilda är dräkigt!

Det var så underbart när vi var hos veterinären, direkt när hon la dit grejen på Vildas mage så såg hon en valp.. Det var så gulligt. Dom sparkade och hade sig och man såg ryggraden och tassarna och veterinären visade oss vart huvudena var osv..

Och många valpar skulle det vara med enligt veterinären :)

Hon ville inte säga ett viss antal men vi kunde räkna med minst 4 stycken, men hon var säker på att det var fler, det kunde t.om vara det dubbla sa hon! Det rörde sig för fullt i Vildas mage.. 
Fatta vad underbart. Blev så otroligt lycklig.. ÄNTLIGEN :D


Här får ni en massa bilder på älskade Vilda, tagna idag :)
Och någon på Dizzy med <3

   Vilda är expert på att stå och se fin ut :)


Lilla Vilda


  Dizzy & Vilda..


  Dizzy väntar på godis :)


Vilda hörde "godis" nämnas så hon tvärvände


   

Vackra Vilda


 

Visst ser hon mammig ut? :)


 


   

 
 
carro och toker

carro och toker

15 mars 2011 08:48

Roligt med en massa valpar!

http://www.carro107.n.nu

Sanni

15 mars 2011 13:04

Jaa verkligen :-D

 
Carina

Carina

15 mars 2011 11:36

Grattis Vilda !
Ska bli spännande att se hur stort gänget är ! :D

http://www.carinapn.se

Sanni

15 mars 2011 13:05

Jaa, det ska det verkligen bli! Längtar tills dom tittar ut :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanni - 10 april 2013 19:48

Det är pinsamt längesedan jag skrev.. Men jag vet inte, jag glömmer bort den här bloggen på något vis.Men det har ju hänt lite sedan sist jag skrev.Vilda har ju blivit mamma igen! Den 26 mars föddes det 6 valpar, 3 tikar och 3 hanar även denna gång :...

Av Sanni - 19 februari 2013 17:17

Jag tänkte uppdatera när Vilda blev parad, men precis vid spänningen i samband med Vildas parning så hände det en grej som förändrade mångas liv. Min älskade moster gick hastigt bort, utan någon som helst förvarning och all fokus lades på det.. Men s...

Av Sanni - 21 januari 2013 21:31

Idag åkte Vilda med Monica ner till Skåne för parning! Vi mötte Monica på tågstationen här i Sundsvall och jag kan ju säga att Vilda blev riktigt glad. Monica ropade på henne och Vilda tittade för fullt och efter ett tag så insåg hon vem det var och ...

Av Sanni - 14 januari 2013 00:35

Nu var det verkligen evigheter sedan jag uppdaterade här, jag skäms ju nästan! Men, det har ärligt talat inte hänt så mycket, så därför har jag inte skrivit heller.Men det jag kan berätta nu är att Vilda har börjat löpa igen, så nu om 1 vecka kommer ...

Av Sanni - 29 augusti 2012 23:34

Ni vet kanske hur jag sagt att Dizzy är den envisaste hunden jag mött? Jag tar tillbaka det. Zooey är den mest envisaste och tjurigaste hund/valp som existerar. Jag tyckte att Dizzy var illa när hon var yngre, men Zooey tar nog priset. Hon tar inte å...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards