sannidizzy

Alla inlägg den 12 juni 2009

Av Sanni - 12 juni 2009 12:15

Idag skulle jag ha möte på arbetslivsresurs och jag var 100% säker på att det var kl 14 jag skulle vara där. Så jag kliver upp vid halv 10 imorse och så kollar jag på lappen och ser att det inte alls var 14 utan det var kl 10!! Helt otroligt. Så det var bara att ringa in och förklara, har fått en ny tid, det var helt lugnt. Skönt!

Gick ut förut och sprang lite med hundarna, har aldrig testat att gjort det med båda, så testade idag, det gick bra, förutom att Dizzy hamnade långt före och Vilda långt efter. Haha:) Lite besvärligt att hålla i 2 koppel och jogga samtidigt. Funderar på ifall man ska köpa sån där joggingbälte. Då går det nog lättare skulle jag tippa på.

Idag måste det handlas hundgodis och hundmat, för det är slut på båda delarna, illa illa.
Idag ska jag även åka och hälsa på brorsan i hans och hans flickväns lägenhet som dom flyttade till förra helgen, har inte sett den än, så det är riktigt spännande! Med mig ska jag ha hans favoritkakor som jag bakade åt honom igår:)
Förutom det måste jag in på Stadium och lämna igen ett par byxor jag köpte som blev för stora och så ska jag städa för fullt, det är hår överallt och riktigt rörigt. Så kan vi inte ha det, någorlunda fint ska det väl vara när man får besök. Imorron kommer Niclas hit och stannar någon dag:) Det blir väl film, promenad med hundarna och så, skojj skojj =D

Nu måste jag sätta igång här, mamma kommer snart hem från jobbet och då ska vi fara!
Ciao!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards