sannidizzy

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Sanni - 12 oktober 2009 09:45

Kom hem igårkväll efter en helg hos Niclas.
Brorsan hämtade mig med mammas bil efter han hade varit på Pablo Fransico. OCh vi hann typ 5 minuter innan vi märkte att vi hade punka på ena däcket, så det var bara att svänga in på sidan & byta däck: Fast jag bytte ju inte däck såklart, utan det fixade brorsan, han som kan sådant.


Hundarna blev grymt glada som vanligt när jag kom hem & när jag la mig för att sova låg båda 2 tätt intill mig, det är sååå underbart mysigt, även om jag knappt får plats. haha. Men det gör inget.:)


Idag ska jag försöka påbörja att äta som jag gjorde tidigare, dvs frukost, lunch, middag och mellanmål. Tänkte att jag kan ju anstränga mig dom dagarna jag är hemma iallafall. Särskilt när jag vet att det går neråt. Så idag ska jag åka och handla medan syrran & brorsan är på media markt och tittar. Ska handla lite wokgrönsaker och sånt. Det är gott att äta det och så kokar man ägg:) Mm. Ska nog handla lite kyckling med och annat. Får se vad det blir.

Nu ska jag springa och hämta posten och sedan ska hundarna få gå ut och pinka.

Ciao!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards