sannidizzy

Alla inlägg den 10 september 2008

Av Sanni - 10 september 2008 00:33

Idag så började valpkursen:) Vilda var riktigt duktig och den här instruktören verkar inte vara likadan som den förra. 18 VALPAR var anmälda till kursen, dom delade in oss i 2 grupper, 9 i varje, är inte det för mycket? Aja. Nöjd i övrigt är jag.
Vilda fick mycket beröm:) Vi tränade på kontakt idag och det är ju hon sååååååå duktig på!!! När vi skulle samlas i en ring så var Vilda fortfarande inne på att hålla kontakt, så hon satt snyggt på min vänstra sida och tittade på mig länge:) "Titta på collien, så ska ni också få det att se ut, mycket snyggt" var en av kommentarerna vi fick av instruktören, gissa om jag kände mig stolt, vi som aldrig tränar bland andra hundar.


Innan valpkursen startade så tränade jag Dizzy, får dit en halvtimma i förväg. Dizzy fick blandat lydnad, agility och freestyle träning, hon var så duktigt och gick lös på plan och lyssnade skitbra, min underbara vovve.


Ni är dålig på att lämna kommentarer, har flera läsare per dag, men ingen som skriver nått? Mycket dåligt:P


Slänger in samma bild igen på mina fantastiska hundar!
är dom inte vackra ?


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards