sannidizzy

Alla inlägg den 21 september 2008

Av Sanni - 21 september 2008 21:52

Idag är jag sjukt trött. Har varit det hela dagen...


Jag längtar (ja, längtar) tills det är dags att börja tävla med Vilda:) Fick världens sug ikväll. Här går jag och längtar och så kan hon inte ens ett enda moment i vare sig lydnad eller bruks:P Haha.
Undra när jag ska börja? Har försökt med fotgåendet, men det går inte så himla bra. Ska försöka börja på en ny metod och se ifall det funkar.
Men det skulle vara roligt att ha henne startredo vid 1 års åldern, nu säger jag inte att vi ska vara det, men det skulle vara roligt. Det är ju hela 6 månader dit, så vem vet. Men just nu ligger fokusen på vardagslydnad, miljöträning och lekar.

Men jag vill ställa ut henne igen, men jag missade ju totalt sista anmälninsdatumet till Sundsvalls utställning i oktober:( Så himla typiskt, vet inte när det är fler på G. Får kolla runt på olika närliggande klubbar.


Dizzy har inte fått sin runda runt elljusspåret idag, tog en vägpromenad istället, märks att jag gått mycket runt elljusspåret nu, för då har jag en 15 meters lina på henne och under promenaden efter vägen så gick hon så långt framme och t.om drog! Haha. Min lilla sötnos..

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards