sannidizzy

Alla inlägg under mars 2008

Av Sanni - 10 mars 2008 12:20

EN UTMANING FRÅN LISA (http://www.tuffiz.se

Väder utanför ditt fönster: Kallt, halt. Mörkt
Lyssnar på just nu: Ljudet från tvn..
Igår gick du och la dig: klockan 02:00
Idag vaknade du : Jag vaknade vid kvart i 8.
Vad har du på dig: Svarta mjukisbyxor och en t-shirt.
Senaste som ringde dig: Mamma
Som du ringde: Tomas och Linn
Senaste som skickade dig sms: Sandra
Senaste som du skickade till: Var så längesedan, har inte fyllt på kortet ¨på länge. Så kommer inte ihåg.
Senaste vän du addade på Facebook: Hm, jag vet inte.
Som addade dig: Kommer ej ihåg..
Senaste person som mailade dig: Monica
Sista hemsida du besökte/läste:  www.bilddagboken.se
Ska/har gjort/göra idag:
 Har varit med mina underbara kompisar i härnösand och Gåva Och Dizzy.. Gått som fasen idag. Och senare nu på kvällen har jag tränat Dizzy
Bra eller dålig dag idag: Väldigt bra, var ju med mina underbara kompisar, som man inte träffar så ofta som man vill, tillsammans alla 4 alltså. Vi bor väldigt utspridda kan jag säga.. 20 mil till dne som bor längst bort tro jag att det är

Jag utmanar alla som läser detta eftersom jag inte vet vilka som läser min blogg. Lämnas alldeles för sällan kommentarer här. Kanske ingen som läser den?


----------------------------------------------------------------------------
Dizzy har börjat tycka att det är superroligt att träna, varje gång jag gör det så går rumpan på henne som bara den och hpn är koncentrerad och bra! kanske dags att skaffa tävlinglicense så vi kan börja tävla?

Av Sanni - 4 mars 2008 12:19

Vi har sportlov och ni anar inte hur skönt det är! Det är superhärligt! Verkligen.

Imorgon ska jag ringa på praktikplats, ska ringa till den nya djuraffären i Birsta, Djurkompaniet. Jag ringde på Arken idag men där var det fullt så dom sa att jag kunde testa på djurkompaniet istället, ringde dit idag, men den som man pratar med sånt om var inte där, men hon var där imorgon, så får ringa då. Hoppas verkligen att jag får platsen, för annars kommer Glenn (mentor ) vara på mig.

Dizzy har sträckt högra bakbenet. Det måste ha hänt när vi var ute och åkte spark, hon fick ju springa en hel del så hon sträckte sig väl där.

Fick hem matforsklubbens klubbtidning idag och såg att dom ska anordna gratis spårläggarkurs, den ska jag gå:) Om det fortfarande finns platser kvar, ska få mamma eller pappa att skjutsa mig dit så jag kan skriva på den, skulle vara grymt roligt och jag måste börja visa mer aktivitet på klubben, funderar att börja gå på onsdagsträningarna med, men det är lite läskigt, med tanke på att jag känner INGEN där och kommer få gå dit alldeles ensam, men det ordnar sig säkert... Skulle vara bra träning för både Dizzy och mig..

Av Sanni - 1 mars 2008 12:19

Igår körde vi spår på skolan och det var Dizzys andra gång. Senast vi prövade var över ett år sedan, så ni kan tänka er att jag hade ju inga större förhoppningar, men ack så fel jag hade!
Om vi bortser från att hon tuggade på några pinnar alldeles från början innan vi ens hann starta (vi var på väg), så gick det kanon! Hon tog spåret hur fint som helst, jag blev så glad! Hon är en duktit tjej.
Så imorron ska jag ut och lägga ett spår åt henne i skogen.. Det mår hon bra av!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards