sannidizzy

Alla inlägg den 28 augusti 2007

Av Sanni - 28 augusti 2007 11:47

Dagen har varit helt okej faktiskt, lite jobbigt att stiga upp klockan 5 då och drygt att vänta inne i sundsvall i 40 min innan bussen kommer.. Och detta får jag göra varje dag förutom måndagar. Älska måndagar! Men jag somnar alltid på bussen. Påväg dit och påväg hem. det är sköönt!

Hade rallylydnad idag på skolan, skit skojj faktiskt! Fast vi höll bara på i 20 minuter och vi hade genomgång i kanske 30 minuter eller nått sånt. Hade gärna hållt på längre, fast jag hade inte Dizzy ju, utan fick låna en lärares hund. Itza hette den, en malle. Hon var duktigt, lite nosig och så. tyckte just att hon var valp, men hon börjar blir riktigt stor och fin, och läraren har även en till malle, fast den är bara valp:P Men jag tycker att det känns konstigt att låna någon annans hund, man vet inte riktigt hur man ska göra med den, alltså hur man säger till och så:P

Dizzy hade ju blivit påkörd en gång förut ju, men jag har inte vetat ett dugg om hur det var och så. Skickade ett mail till förra ägaren och fick reda på att dom var helt säker på att dom skulle förlora henne, att hon skulle dö. Dom for in med henne till vetten och dom röntgade henne men dom såg inget exakt utom att hon hade nånting i lungan, då undrar jag vad fan då? Det visste hon inte:S Men dom kunde inte få ha kvar henne över natten på djurkliniken, eftersom det inte finns nå personal där då, så dom fick ta med henne hem. och vetten hade sagt att den första natten var avgörande för hennes liv, hon var mycket dålig, låg bara och gnydde.
Men efter 3 dagar var hon sitt gamla vanliga jag! skönt...

Men undra det där med lungan, vadå nånting i lungan?!

änglavakt är det den där hunden har!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21
22
23
24
25 26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards