sannidizzy

Alla inlägg den 5 mars 2010

Av Sanni - 5 mars 2010 11:54

I tisdags så for jag till Lisa i härnösand och stannade där tills på onsdagen. Dock började jag må riktigt illa, var yr och hade ont i huvudet och var helt säker på att jag skulle få magsjuka, då mamma och syrran fått det hemma, men igår så kände jag inte av det något och inte idag heller, så dt var väl bara något tillfälligt, riktigt skönt.


Idag kommer det inte hända så mkt. Ska träna lite fotposition med Vilda samt ställande och lite leta övningar med Dizzy. Mer känner jag faktiskt inte för. Men ska försöka göra som ett slags schema för träningen med Vilda, så vi blir klara till vårat startdatum;) vet på ett ungefär nu. Det förra datumet blev ju inte av pga att vi inte var klara och för att matte varit lat med träningen, men nu jäklar:)


Idag är det fredag och som vanligt så händer det INGENTING... Mitt liv låter verkligen roligt. Man hör en massa som gör massa roligt, men jag sitter för det mesta bara hemma, haha. tragiskt.


Just nu önskar jag mest att man kunde hitta ett jobb så man börjar tjäna pengar.. Och så man kan flytta någon gång! Drömmen vore ju ett jobb där jag kan ha med hundarna på eller så att man kan fara hem & rasta dom osv. Men det verkar svårt. Så om man inte hittar något sådant blir det väl dagmatte eller något sådant, men så länge jag bor hemma är det ingen fara, eftersom då har jag ju dom här hemma som kan ta hand dom dom. Så det är inget problem..

Skulle dock vara underbart med ett jobb, nu!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards