sannidizzy

Alla inlägg den 6 februari 2009

Av Sanni - 6 februari 2009 22:20

Det har inte hänt så mycket här idag. Jag for med mamma och Simon när dom skulle till sjukhuset och tog med mig hundarna, jag tar alla chanser jag får att gå med dom på andra ställen är så dödligt less på att gå i nedansjö, det finns inga variantioner på gåställena här. usch.
Men blir bra träning för hundarna att få gå på nya ställen:) Verkligen

Helt sjukt när jag tänker på det, Vilda blir snart hela 1 år! Vart tusan tog tiden vägen? Den bara försvann...


Jag är så glad över att jag fick en nyfiken, glad, social, orädd och livlig collie! Ibland är hon nästan för livlig och så älskar hon att leka:) Särskilt med sin rosa gris. Underbart med sådana hundar,roligast är när folk som träffar Vilda blir så förvånad över att hon är så social, livlig, nyfiken och älskar att arbeta, det är roligt att förvåna folk! Folk verkar mest tro att collien är reserverad, icke arbetsvillig och rädd för sina egna skuggor, visst finns det sådana med, men det är långt ifrån alla.

Nu ska jag ta det lugnt och kika omkring på datorn.


Och så kommer vi hålla tummarna för Eva & Kira som ska tävla i lydnadsklass 1 imorron! LYCKA TILL!!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards