sannidizzy

Alla inlägg den 20 mars 2008

Av Sanni - 20 mars 2008 12:23

Ingen fara med Dizzy... Hon är bara skendräktig:P Känner mig så dum som inte tänkte på det, jag bara tänkte på det värsta på en gång. Vad dum jag var.
Det var Eva, hon som har Dizzys mamma som sa att hon förmodligen var det, för att Tess betedde sig så med när hon var det. Och det visade sig att hon var det. Hon har t.om en liten "valp". En pipleksak som hon går runt med och ligger och gosar med i sängen.
Igår när vi skulle åka bil så ville inte Dizzy komma igen, då var vi tvungen att hämta pipleksaken så att hon skulle komma.. Vad sjuka dom är, hundarna:) haha.

Sitter på sängen och Dizzy ligger bredvid mig och är såå supergosig, min älskade lilla flicka!

Idag ska vi till min farmor. Hon fyller 80 år idag! Så vi ska dit och käka smörgåstårta och sånt.. Dizzy följer också med så att min kusin som hade brorsan till Dizzy får träffa henne. Fast hon kan nog inte följa med in, för farmors katt tycker inte om Dizzy, han blir såå himla elak.

Nu på förmiddan har vi varit ute och gått en sväng och lekt en massa. Köpte en ny leksak åt henne i tisdags. En boll på ett snöre/rep.Den älskar hon när man kastar, för den kan man kasta skitlångt och då får hon verkligen springa fort för att hinna fånga den:)


GLAD PÅSK

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards