sannidizzy

Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Sanni - 30 oktober 2011 14:50

Jag har sedan fredags varit i Liden för att vara hundvakt åt alla colliesar. Meta med familj är utomlands så jag ska spendera en vecka här med alla vovvar, katter, papegoja, häst & kanin. Jag har precis varit ute och mockat åt hästen så det är gjort samt tagit fram kyckling för tining till middag. Jag har dessutom min lillsyrra med mig här och hon ska vara här tills onsdag, vilket är skönt. För det är rätt läskigt att vara här ute i skogen om kvällarna när det är helt svart ute och det finns inga lampor och sedan läskigt att vara i ett stort hus själv. Men det går bra, har ju gjort det här tidigare.


Jag är helt kär i Metas nya tillskott, en alldeles underbar sobel valp som hon tog hem från England i somras. Lilla Kate. Hon är ju helt underbar! Meta varnade mig om att hon kunde vara typ "jag är bäst här" osv, men än har hon bara visat sig från sina bästa sidor. Och hon är huuuur mysig som helst, sätter man sig på golvet så kommer hon fram och ska pussas och lägger sig i knät. Jag funderar starkt på att sno med mig henne hem!!!

Mina egna hundar är hemma, eftersom Vilda löper så känns det ju inte så kul att ha henne här i en vecka och Dizzy trivs inte så bra, men när min syrra ska hämtas så ska mamma ta med Dizzy så får vi se hur det går, om hon sköter sig osv. Jag vet iallafall att sist hon var här så blev hon och Miller riktigt bra kompisar! Gud vad dom 2 lekte :)

Om en timma är det dags att gå ut med hela gänget igen och fram tills dess ska jag bara ta det lugnt :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards