sannidizzy

Alla inlägg den 7 juni 2011

Av Sanni - 7 juni 2011 00:50

Dizzy blir avundsjuk så fort vi leker med Vilda, hon börjar skälla som en tok så fort man börjar busa med Vilda. Så nu får jag försöka sära på dom och leka med dom en och en, inte så kul när man har en hund som hela tiden skäller bara för man leker med den andra. 
Men Dizzy har alltid varit lite avis av sig. Imorgon ska jag ut och leka bara med Dizzy, så hon inte känner sig bortglömd, min lilla flicka!

Hon ligger faktiskt just nu med sitt huvud i mitt knäoch myser för fullt. Goare hund får man leta efter!

Vilda har blivit grymt bollberoende. Det är så illa att jag har fått plockat bort varenda fotboll. För det ända hon gör när vi kommer ut är att leka med den och vill hela tiden att man ska skjuta iväg den. Visst, det är jättekul med en sån livlig hund, men nu är det så illa att hon knappt gör sina behov, utan det är bara bollen som gäller för henne.
Gömde dom tidigare idag, men hon bara letar efter dom så fort vi går ut. Förhoppningsvis går det över om några dagar, men hon har faktiskt alltid varit grymt bolltokig den hunden! 


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards