sannidizzy

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av Sanni - 5 juni 2011 23:05

Jag var, ärligt talat, rädd för att Vilda skulle vara förändrar när jag fick tillbaka henne. Att hon hade blivit mognare och så genom valparna..
Men jag fick så fel, hon är itne ett dugg förändrad. Hon är sitt gamla jag. Den hunden som helst vill spendera hela dagarna ute och leka med sin älskade fotboll, den hunden som älskar att träna och ställer upp i ur och skur. .
Ni kan verkligen inte ana hur skönt det är att ha Vilda hemma igen. Att få hennes pussar i ansiktet, höra hennes älskade collieprat eller se hennes colliefnatt hon får ute :) Det är underbart!

Funderar på att filma när vi tränar lydnad någon dag framöver, så ni kan få titta på och kanske säga vad jag borde tänka på när jag tränar osv och vad vi behöver förbättra? OCh komma med tips och allt möjligt!
Vi har ju ingen att träna med alls, så det blir ensamt. Så får väl göra det på det här viset.. 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards