sannidizzy

Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Sanni - 1 juni 2011 14:03

 Min älskade underbara Dizzy fyller hela 6 år idag <3

Min fina Dizzy, vad vore jag utan dig?  Vi har haft en hel del motgångar och det är funnits många gånger jag har velat gett upp, särskilt under det första året med dig. Jag hade världens problem med dig och det tog lång tid och mycket träning innan vi kom dit vi är idag. 
Jag har gjort många misstag med dig, särskilt även där under första året. Då lyssnade jag på vad alla andra sa vad jag skulle göra med mig. 

Jag kommer ihåg hur du var. Du blev uppstressad varje promenad och hoppade och bet mig överallt under ca 1-2 års tid. Du rymde så fort du fick chansen, du drog i kopplet hela tiden och du ville inte lyssna alls.

Visst drar du ibland i kopplet idag med och inte lyssnar jämt, men vi har kommit långt. Alla märker stor skillnad på dig och tycker du är som en annan hund. 

Du har lärt mig så otroligt mycket. 
Snällare hund än dig får man leta efter.

Och det bästa du vet är att få mysa i mattes knä eller vara ute i skogen och söka saker och spåra.


Du är min fina ängel, jag hoppas på att få ha dig kvar hos mig i minst 6 år till <3

 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards