sannidizzy

Alla inlägg den 14 maj 2011

Av Sanni - 14 maj 2011 18:30

Jättelängesedan jag skrev nu..
Anledningen till det är för att det händer inte så mkt just nu. Med Dizzy blir det lite träning då och då och så sparkar vi boll och leker på lägdan och går ut på promenad och det är det enda som händer direkt.. Tråkigt, men det blir så.


Idag skulle vi egentligen ner och pussa på Vilda & valparna men det blev inställt då uppfödaren hade en tik som skulle valpa precis då, så vi skjuter upp det till nästa vecka och jag håller på att längta ihjäl mig.. Förhoppningvis blir det på tisdag och då blir valparna även 6 veckor! Fatta vad fort tiden går.. Snart får jag hem min Vilda!

Uppfödaren ska ta Vilda till veterinären på torsdag, för nu har hon börjat harkla sig igen... Undra vad det är för skit som faktiskt fastnat i hennes hals.. Med tanke på att hon är osm en dammsugare kan det ju vara vad som helst!


Nu har det äntligen slutat att regna, så nu kan vi dra ut på en liten promenad :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards