sannidizzy

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Sanni - 1 maj 2011 00:32

Efter middagen idag så delade jag upp några köttbullar, sedan drog jag ut på lägdan tillsammans med Dizzy och tränade en hel del, samt sparkade boll så hon fick leka av sig :)

Jättehärligt var det och Dizzy var så lycklig hela tiden, mina fina flicka.
Vi tränade även på lite budföring med hjälp av mamma och det klarar Dizzy så bra så!

Någon dag här framöver ska vi börja spåra, det ser jag framemot, och Dizzy med skulle jag gissa på. Hon älskar nämligen att spåra, som dom flesta hundarna.


Vill ni höra en ovanlig sak? Jag längtar efter Vilda!!!! Jag håller seriöst på att gå åt.. Längtar ihjäl mig tills vi ska hälsa på, även om det inte blir förrän om 2 veckor.. Fan, det är ju en evighet, inte ens säkert att det blir då...
Men blir lite rädd med.. Rädd för att Vilda INTE kommer blir glad när jag kommer.. För det skulle inte förvåna mig, hon är ganska nonchalant av sig.. Och det andra är att jag inte kommer vilja åka hem, att det ska vara svårt att lämna henne igen..
Att lämna ifrån henne för 10 veckor var tusan mycket svårare än jag trott.. Fy fan.. Men om 31 dagar har jag henne förhoppningsvist hemma igen


Ikväll har jag kikat på dessa bilder :

http://www.pixbox.se/usr_show_id133112_page0_order1.html

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards