sannidizzy

Alla inlägg den 22 april 2011

Av Sanni - 22 april 2011 19:37

Idag har det varit grymt varmt och skönt, riktigt sommarväder i stortsett!

Det blev så vi for till stan igår istället för i tisdags och Dizzy skötte sig så fint hela tiden, vid ett tillfälle så gick hon tätt bredvid mig och tittade på mig hela tiden. Hon är för underbar :) Många leende fick hon då kan jag säga..


 
Bild från när vi är i stan, tagen med mobilen


Idag fick hon dessutom följa med och hälsa på Momma idag. För första gången på länge! Vi visste nämligen inte att hundar fick följa med där min Momma bor, men tydligen var det helt okej. Och det var så underbart att se hur mycket Momma lyste upp när hon fick syn på Dizzy, hon blev så glad och ville klappa henne hela tiden, så gulligt :) 


Just nu fokuserar jag på träningen med Dizzy att hon verkligen ska lyssna när vi är på nya ställen och hon sköter sig förvånandsvärt bra. Dessutom fokuserar jag mycket på att få henne gå brevid mig och inte så jävla långt fram och dragigt, eftersom jag får sådana problem med min axel. Fast det får jag ändå, men skönare när hon går bredvid och inte gör det värre :)


Här kommer 2 nya bilder på Dizzy, tagna idag..
Jag måste verkligen lära känna min systemkamera lite mer.. Jag blir inte nöjd med nästan några bilder alls jag tar. Det känns som jag tagit dom med en vanlig digital kamera.. 


 







 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards