sannidizzy

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Sanni - 1 april 2011 18:57

Igår kom Dizzy hit tills granlo för att åtminstone spendera tors-fredag här. Och jag var beredd på en hund som inte skulle lyssna och en hund som skulle dra som en tok i kopplet..
Och så fel man kan ha.
Dizzy har varit som en ängel, det verkar vara bra att vara ifrån henne ett tag, för då jäklar lyssnar man på matte ;)
Hon drog inte en enda gång i kopplet, trots alla lukter. Och hon gick för det mesta fot och kikade på mig.:
Men det bästa av allt var trots allt att vi har nog mött ca 6 småhundar sammanlagt, varav 3 av dom "morrade" och skulle verkligen dra iväg mot Dizzy och Dizzy brydde sig knappt! Hon tittade på dom och blev nyfiken, men det var allt!! Hon gjorde inte ens några försök att "attackera" dom.

Hur stolt tror ni inte att jag var? Min duktiga flicka!

Här kommer en dagsfärsk bild på Dizzy tagen med min mobil:


 

Än känns det inte tomt efter att Vilda åkt, eftersom jag inte är hemma.. men är säker på att det kommer när jag väl kommer hem och inte kommer mötas av hennes glada skall och collie läten..

Det var iallafall väldigt jobbigt att skicka iväg henne.. Huvva!
Monica tyckte att Vilda var riktigt tjock, så det ska bli sååå spännande att se vad det blir.
Shit, om en vecka vid den här tiden är kanske Vilda en mamma :O 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards