sannidizzy

Alla inlägg den 20 januari 2011

Av Sanni - 20 januari 2011 13:05

Igår började Dizzy att löpa, så nu blir det koppel för henne!

Så skulle gissa på att det snart blir dags för Vilda med..


Tur att våra grannar inte har hanhundar, då hade det varit jobbigt för dom nu. Dessutom har dom inte 2 hundar längre, utan 3.. En jättefin rottis valp!! Jag är avis, jag som är så valpsjuk..


Har ägnat lite tid åt Vildas tänder idag, skrapat dom samt borstat dom. Har lätt att glömma bort det då jag är van med Dizzy som aldrig har behövt skrapat sina tänder osv.. dom är ju skitfin! Men nu är det gjort iallafall!

Dessutom måste jag nog ta och ringa veterinären, Vilda har gått omkring och "harklat" sig och hostat till och från i någon vecka nu. Det var i några dagar, sedan försvann det i några dar. Men nu är det tillbaka igen. Har försökt kollat och kollat i hennes hals, men inte sett någonting, det ser fint ut. Fast det är ju itne så enkelt heller när man har en hund som börjar gnaga och allt på handen när man ska kolla:P 

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards