sannidizzy

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Sanni - 13 januari 2011 19:49

Har tränat lite lydnad och drag med hundarna idag!

Först ut var Vilda och hon skötte sig bra, hon fick inte dra något idag, utan bara gå framåt och jag höll emot med spårlinan, för hon blev lite osäker, så därför körde jag bara så.

Sedan fick hon sig ett lydnadspass och det var tydligen hur roligt som helst! Hon var så på!!! Gick snyggt fot (för det mesta), snygga inkallningar och läggande med! Ställande var lite sisådär med, men det är förståerligt, har ju inte tränat på ett tag nu. 
Hon blev riktigt besviken när det var dags att gå in igen, ville knappt, hehe.

Inne hade jag en supertaggad Dizzy, för hon hade stått i fönstret och kollat på när jag tränade Vilda..

Vi tränade drag och hon fick dra en snowracer och det skötte hon ju galant!

Sedan blev det lite träning av en blandad kompott, både lydnad och annat skoj. och hon tyckte det var sååå roligt. Hon var verkligen på hugget idag, så roligt att se.


När jag hade tränat klart med henne så släppte jag ut Vilda igen så fick dom springa av sig på gården och leka:) Önskar jag hade haft med mig kameran ut, för det såg så härligt ut när dom rusade omkring i snön på gården :) 


   Dizzy häromdagen. Ligger och kikar på mamma :)


   Våran kissebäbis som sover på ett udda ställe, nämligen våran platt tv!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards