sannidizzy

Direktlänk till inlägg 25 juli 2010

Helgen och lägerdags!

Av Sanni - 25 juli 2010 22:32

I helgen har jag varit med Niclas & hans mamma + kille uppe i blattnicksele och sovit i en liten stuga för att vara med på släktträff på lördagen i torviksele..

Det var en vääääldigt lång resa dit (45 mil) och Niclas hade köpt 2 korsordstidningar som vi skulle sitta och lösa i under bilturen, men det blev inte av, för det gick typ inte skriva.. Vi löste inte ens klart 1, haha..


Men det var trevligt trots att jag inte är en särskilt socialt människa pga min blyghet ;) Och det var skönt att komma hem igen sedan, särskilt med tanke på att jag imorgon ska åka iväg igen, fast denna gång bara 26 mil. För det är nämligen dags för året Mironik's kennelläger! Ska bli så roligt, men roligast just nu är att jag äntligen ska få tillbaka min älskade Vilda, som förhoppningsvist har valpar i sin lilla mage! Spännande!!

Undrar hur Vilda reagerar imorgn när hon får träffa mig igen? Jag kommer iallafall vara superglad :)

 Fast det bär mig lite emot att lämna Dizzy i 5 dagar.. För hon blev nämligen huuur glad som helst när jag kom hem förut.. Och hon har följt efter mig hela tiden sedan dess och bara myst en massa :') Min lilla mysgumma!


På söndagen kommer det nog komma ett inlägg om våran vecka, så kolla då :)



 
 
Kakan o Lassie

Kakan o Lassie

26 juli 2010 20:15

Lycka till med Vilda och lägret, verkar superkul. Önskar man kunde byta kennelnamn på voven för en vecka så man kunde få vara med på era fina läger.
Hälsningar Karin o Lassie (Fancymore dazed with sunshine)

http://collieflickan.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanni - 10 april 2013 19:48

Det är pinsamt längesedan jag skrev.. Men jag vet inte, jag glömmer bort den här bloggen på något vis.Men det har ju hänt lite sedan sist jag skrev.Vilda har ju blivit mamma igen! Den 26 mars föddes det 6 valpar, 3 tikar och 3 hanar även denna gång :...

Av Sanni - 19 februari 2013 17:17

Jag tänkte uppdatera när Vilda blev parad, men precis vid spänningen i samband med Vildas parning så hände det en grej som förändrade mångas liv. Min älskade moster gick hastigt bort, utan någon som helst förvarning och all fokus lades på det.. Men s...

Av Sanni - 21 januari 2013 21:31

Idag åkte Vilda med Monica ner till Skåne för parning! Vi mötte Monica på tågstationen här i Sundsvall och jag kan ju säga att Vilda blev riktigt glad. Monica ropade på henne och Vilda tittade för fullt och efter ett tag så insåg hon vem det var och ...

Av Sanni - 14 januari 2013 00:35

Nu var det verkligen evigheter sedan jag uppdaterade här, jag skäms ju nästan! Men, det har ärligt talat inte hänt så mycket, så därför har jag inte skrivit heller.Men det jag kan berätta nu är att Vilda har börjat löpa igen, så nu om 1 vecka kommer ...

Av Sanni - 29 augusti 2012 23:34

Ni vet kanske hur jag sagt att Dizzy är den envisaste hunden jag mött? Jag tar tillbaka det. Zooey är den mest envisaste och tjurigaste hund/valp som existerar. Jag tyckte att Dizzy var illa när hon var yngre, men Zooey tar nog priset. Hon tar inte å...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards