sannidizzy

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Sanni - 11 juli 2010 22:27

Ja, gissa vad Vildas lunch bestod av?

Jo, nämligen en mus utan huvud.. Det är sant. Våran katt Kirre hade haft en liten fest på våran altan och bara ätit upp huvudet på musen och sedan lämnat den, och Vilda lyckades hitta och hon svalde den i stort sett hel innan vi hann reagera.. Just nu ber jag bara för att hon inte ska spy upp den under kvällen/natten.. Jag vill nämligen inte ta reda på en mus i spyformat..

Dessutom rekommenderar jag att inte pussa på min pussglada Vilda på ett bra tag.

Jag har köpt sådana där hundben som är bra för tänderna som hon ska få varje dag, så kanske jag törs pussa på henne igen..
Imorgon ska nog Vilda även kanske få duscha, eller på onsdag, beroende på ork imorgon..

På tisdag drar jag till sollefteå över dagen och hälsar på mina underbara kompisar <3 Saknar dom!!


Just nu deppar jag mest för att det är söndag.. För det betyder att Niclas åker hem imorgon för att jobba. Men vi har varit med varandra sedan onsdags, då han tog ledigt ons-fre och det har varit heeeelt underbart!! Synd bara att det gick så fort, men det tycker jag att det alltid gör när vi är med varandra, går fort alltså. Är väl så när man är lycklig och har roligt <3

Ganska otroligt ibland när jag tänker efter, vi har faktiskt snart varit tillsammas i 15 månader, det är helt sjukt.. Många fler är jag helt säker på att det blir!!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards