sannidizzy

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Sanni - 10 juli 2010 17:42

Jag skulle gissa på att Dizzy snart börjar löpa, för att hon lyssnar inte direkt bra när vi är ute, utan kan ta sig en liten egen tur, samt så ska hon nosa ÖVERALLT känns det som.. Så ja, det är antagligen löp som är på gång..


En lustig grej som mamma berättade, när jag var hos Niclas så gick hon ut med hundarna på baksidan mot lägdan och då var en av våra grannar ute, så Dizzy sticker dit och mamma går fram och ber om förlåtelse, dock säger han "Det verkar som ni har fått bra pli på hundarna" eller något liknande.. Att vi hade gjort ett bra jobb.. Och nej, han var inte sarkastiskt som mamma trodde först, utan han menade det.. Det har han även sagt till mig en gång EFTER att Dizzy har skällt ut honom för att sedan gå fram och hälsa..

Det är väl roligt att han tycker det, han har väl sett hur det brukar se ut annars när vi springer på lägdan skulle jag gissa på :)


Nu ska jag baka någon sorts kaka med vit choklad.. måste bara hitta recept !

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards