sannidizzy

Alla inlägg den 7 maj 2010

Av Sanni - 7 maj 2010 22:07

Ja, imorgon är det dags för utställning och är faktiskt inte nervös och ska fan inte vara det imorgon heller.. Funderar på att lämna Vilda i bilen och ta fram henne när det är våran tur, så hon inte känner av min nervositet ifall jag nu skulle vara det.

Väldigt fin är hon just nu, hennes vita krage är riktigt vit då jag duschade den förut och hennes päls är fluffig och ordentligt genomkammad.. Och hennes tänder är nyborstade.. Det är 21 andra collies anmälda imorgon, så håll tummarna för oss!


Igår var jag och Niclas iväg till härnösand en sväng, då han skulle på arbetsintervju! Och då passade man ju även på att träffa Lisa, vilket var så grymt roligt. Vi käkade på subway och det var grymt gott :)

Och måste säga ett stort grattis till älsklingen, som faktiskt fick jobbet!! Dom ringde idag och berättade för honom.. Så from tisdag så kommer han jobba i härnösand. Jag har en känsla av att jag inte kommer träffa honom så mycket framöver.. Då det tar 45 min att åka dit liksom.. Han kommer ha fullt upp! Får väl passa på att träffa honom på torsdagen till veckan, då är han ledig:)

Haha, nu låter det som vi inte kommer träffas innan, men det gör vi ju, han ska ju med på utställningen imorgon och efter cruisngen som är på kvällen som jag ska gå på tillsammans med Lisa och hennes syrra så ska jag antagligen sova hos honom och sedan på söndag åker vi hem hit och han stannar till måndagen, så det är ju skönt. Annars kommer jag ju längta ihjäl mig efter honom <3


Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards