sannidizzy

Alla inlägg den 2 april 2010

Av Sanni - 2 april 2010 22:30

Idag körde jag ett lydnadspass med Vilda och det gick verkligen bra!

Vi körde mest på linförigheten, eftersom det är vårat stora problem. Idag funkade det dock riktigt bra, hon hamnade ibland lite långt ifrån mig, men vi gick en bra lång rak sträcka och hon höll jättefin position hela vägen, då blev jag riktigt glad kan jag säga. Men mer träning behövs det verkligen innan vi beger oss ut på tävlingsbanan.
Vi körde även dom andra momenten förutom hoppet och apporteringen.
Och alla dom övriga momenten sitter rätt bra, läggandet är grymt bra tycker jag, ställande behöver lite finslipning och inkallningen är no problemas.
Lovar att det kommer en film framöver.


Dizzy fick också träning. Dock lite blandat. Lite "freestyle" aktigt och hon var riktigt glad under hela tiden, svansen gick som en tok på henne:) Hon är så underbar!


Har förresten anmält Vilda till ett MT som vi hoppas att vi kommer med på, dock är det inte förrän juli och i juli ska vi även göra exteriörbeskrivnin på Mironik's läger. Så hoppas verkligen på att MT ska gå galant! Det skulle vara grymt.

Ögonlysning är också på G. den 30 april!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards