sannidizzy

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Sanni - 17 januari 2010 19:29

Vildis har börjat löpa. Bara nästan 2 månader senare än beräknat. Undra varför det tog sådan tid denna gång, kanske hon väntar in Dizzy? Hon ska ju också börja löpa närsomhelst..
Dessutom skickade jag mail till uppfödaren och hon skrev att nästa gång kanske det är dags för Vilda:) hihi, spännande! Får se då bara..
Innan dess måste jag iallafall lyckas att starta i lydnaden med henne samt ögonlysa henne, men det ska väl inte vara några problem:)

Av Sanni - 17 januari 2010 17:16

Redan söndag igen.. Tiden går fort. Jag var just glad över att det var fredag och att jag skulle få vara ledig i helgen och vips så är helgen slut och en ny vecka kommer. Näst sista veckan på hunddagiset blir det med.. Sjukt att det gått så fort. Vad tusan ska jag göra när den tiden är slut?


Var hos Niclas igår, och for hem förut idag, redan vid halv 3.. Jag skulle till Birsta och leta en jacka, men hittade ingen.. Så vad tusan ska jag då ha på mig? Hittills så har jag "snott" syrrans jacka, eftersom mina egna har blivit både för stora och slitna.


Hundarna ligger på varsina håll och tuggar på hundben, så dom är nöjda tror jag. Ska snart dra ut med dom på promenad är det tänkt, innan maten blir klar. Idag är det ju bara -3, så det är alldeles perfekt väder att vara ute och gå på.. Istället för dom -23 det var ifredags när jag & syrran tog ut dom på långpromenad. Det är ju hemskt!



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards