sannidizzy

Alla inlägg den 28 september 2009

Av Sanni - 28 september 2009 15:13

Jag vet inte vad det är med mig, sedan igår har jag varit otroligt nere. Har ingen lust med nånting, vill bara ligga ner och sova.. Det mesta känns piss. Kunde knappt somna igårkväll för låg och tänkte på allt möjligt som händer i livet, eller som inte händer. Jag hoppas det går över snabbt, för jag hatar att känna såhär. Känns som ingenting hjälps.


Ännu mer deppig blir jag när jag tänker på jobb. Det är snart 17 månader sedan jag tog studenten. Och vad har jag egentligen gjort sedan dess? Ingenting, mest gått hemma. Inte hittat nått jobb. Söker dom jobben jag kan söka.
Börjar fundera på att praktisera, det kanske kan hjälpa lite. Det går ju inte bara att gå hemma hela tiden och bara få runt 2600-3000 kr i månaden eller.. Och jag vill flytta, vad roligt det skulle vara. Härligt. Skönt. Men tror knappast att det händer snart.

Ska lägga mig i sängen nu och mysa ner mig med hundarna. Eller kanske träna dom lite? Dom gör iallafall det lite lättare, utan dom så vore det nog värre. Imorse vaknade jag och hade Vilda nere vid fötterna i sängen och Dizzy låg tätt intill mig med sitt huvud på kudden bredvid mig och sedan var hundarna gulliga och bytte plats med varandra. Det värmer i en mattes hjärta. Dom är underbara dom små tjejerna. dizzy & vilda träd  
Mina underbara tjejer<3 Vad skulle jag göra utan er?

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards