sannidizzy

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2009

Varmt

Av Sanni - 7 augusti 2009 12:30

Dagen började vid 9 tiden idag, vad mkt man hinner med när man kliver upp i tid.
Jag har hunnit gjort massa saker känns det som. Jag har tvättat, promenerat med hundarna, solat, löst korsord, städat lite på rummet, ätit frukost och massa annat. det är ju för tusan härligt att kliva upp i tid. Ska nog försöka göra så..

På söndag så far jag till sollefteå, sön-tis ska spenderas med världens underbaraste tjejer. Vi ska tälta i resele och så. Vet inte vad exakt vi ska göra, men det blir väl badning , grillning och massa annat. Håll tummarna på att vädret sköter sig :D
Jag funderade på att ta med mig Dizzy, men tyvärr är det nära vatten tror jag där vi ska tälta, så då kan jag inte ha med henne då hon stressar upp sig sjukt mkt vid vatten. Så det får bli en hundfri resa, lite väl fräckt tycker jag ifall jag skulle ta med Vilda, då hon redan varit ut på en massa äventyr..
Får se, kanske jag hinner ändra mig och Dizzy får följa med.. hon måste väl lära sig någon gång. Vi får se helt enkelt hur det känns på söndag. Skulle vara roligt dock, hon skulle behöva lite ensam tid med mig och komma ifrån Vilda ett tag, tror hon skulle tycka det var skönt faktiskt. Eller vad vet jag, jag vet inte vad hon tänker..

Om ungefär 1 timma drar jag iväg till matfors med Niclas. ska hälsa på hans pappa och sedan drar vi iväg tills hans kompis på fest.. Kommer väl hem sent skulle jag gissa på..

Får se ifall vi hörs nå mer innan söndagen, annars hörs vi på tis/ons! Ciao

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanni - 10 april 2013 19:48

Det är pinsamt längesedan jag skrev.. Men jag vet inte, jag glömmer bort den här bloggen på något vis.Men det har ju hänt lite sedan sist jag skrev.Vilda har ju blivit mamma igen! Den 26 mars föddes det 6 valpar, 3 tikar och 3 hanar även denna gång :...

Av Sanni - 19 februari 2013 17:17

Jag tänkte uppdatera när Vilda blev parad, men precis vid spänningen i samband med Vildas parning så hände det en grej som förändrade mångas liv. Min älskade moster gick hastigt bort, utan någon som helst förvarning och all fokus lades på det.. Men s...

Av Sanni - 21 januari 2013 21:31

Idag åkte Vilda med Monica ner till Skåne för parning! Vi mötte Monica på tågstationen här i Sundsvall och jag kan ju säga att Vilda blev riktigt glad. Monica ropade på henne och Vilda tittade för fullt och efter ett tag så insåg hon vem det var och ...

Av Sanni - 14 januari 2013 00:35

Nu var det verkligen evigheter sedan jag uppdaterade här, jag skäms ju nästan! Men, det har ärligt talat inte hänt så mycket, så därför har jag inte skrivit heller.Men det jag kan berätta nu är att Vilda har börjat löpa igen, så nu om 1 vecka kommer ...

Av Sanni - 29 augusti 2012 23:34

Ni vet kanske hur jag sagt att Dizzy är den envisaste hunden jag mött? Jag tar tillbaka det. Zooey är den mest envisaste och tjurigaste hund/valp som existerar. Jag tyckte att Dizzy var illa när hon var yngre, men Zooey tar nog priset. Hon tar inte å...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards