sannidizzy

Alla inlägg den 31 juli 2009

Av Sanni - 31 juli 2009 12:30

Japp, snart är det dags för utställning igen.. På söndag åker vi till Timrå för där har SCK mellersta norra sin collieutställningen. Kan säga att jag grymt ångrar mig att jag anmälde mig, då jag har en collie vars högra öra står mer än tippar. Så, det känns verkligen inte som det kommer gå bra, då dom är så jädrans noga med det.. Vi får hoppas att det blåser, haha, som det gjorde senaste utställningen vi var på, för då var det en del collies som fick stå öron pga det.. Så då gick det bra för Vilda, haha.

Idag tror jag att jag ska städa mitt rum, det ser verkligen ut som ett bombnedslag, jag som alltid brukar ha det städat, men nu är det kassar överallt, kläder överallt och en massa skräp på golvet, men iag ska jag försöka ta tag i det och städa. Och så måste jag packa upp väskan från lägret, har inte gjort det än. Japp, jag är så seg.. Hatar att packa upp väskor..
Ska även lägga spår åt Dizzy tror jag, eller fortsätta på krypträningen vi började med häromdagen som hon redan fattar vad det går ut på redan efter nån minut, hon är klok, tjejen min. Hon har även slutat löpa nu, så det är underbart skönt, att kunna gå ut med henne löst.

Vilda ska jag borsta och reda ut tovor, hon måste ju vara fin tills söndag:)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards