sannidizzy

Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Sanni - 10 maj 2009 10:27

Herregud, idag är det 1 år sedan vi for ner till Uppsala för att hämta hem en liten collieflicka. Jag undrar vart tusan tiden tar vägen? Att det redan har gått 1 år? Det har jag svårt att få in i huvudet, även om det känns som hon alltid varit här.


Tror jag inte hade kunnat fått en bättre collie än Vilda, vilken otrolig hund alltså! Livlig, nyfiken, arbetsvillig och så mycket mer. Hon är otrolig:)


Idag ska jag åka och kika på valpar!!!

Nej, nej. Jag ska inte ha någon, har fullt upp med dom 2 jag har. Det är nämligen Dizzys systers valpar jag ska kika på. Dom blir 8 veckor på tisdag och ville hinna se dom innan dom flyttar, så det ska jag roa mig med senare idag! Längtar!


Dizzy har lyckats bita bort ett stygn.. Suck. OCh igår glömde jag ta på henne tratten efter hon legat och myst i soffan, så när jag hittar henne så har hon lyckats tagit bort bandaget och ätit upp det och sedan legat och slickat och slickat. Måste göra rent det idag och sätta på nytt, för annars är hon där hela tiden. Hon når fast hon har tratten på sig t.om


Här kommer en bild på Vilda, tagen för exakt 1 år sedan:)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards