sannidizzy

Alla inlägg den 29 april 2009

Av Sanni - 29 april 2009 23:33

Har verkligen inte blivit mycket skrivet här den senaste tiden. Har helt enkelt inte haft sådan stor lust. Det kommer och går det där.


Iallafall så är jag riktigt nervös inför utställningen på söndag, då kära Vildas öron inte sköter sig och att det är hela 20 långhår anmälda, vet dock inte hur många det är i Vildas klass. Det återstår att se.


Varit inne i stan med Dizzy och promenerat, hon skötte sig bra och gick fint. Dock kaxade hon upp sig mot 3 whippet som gick förbi, men det var bara för att ena skällde på henne. Men som tur är så slutade hon direkt då jag sa till. Hon är konstig den där hunden, hon lyssnar bättre när det är mycket folk omkring, min sötnos:)

Just nu hoppas jag att det inte smäller och har sig imorron, som tur är har jag några Zylkene kvar som jag kan ge till Dizzy, men det brukar inte vara så farligt sista april här. Så får hoppas på det iår med. Ska väl lägga spår åt henne på dagen, så hon blir trött!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards