sannidizzy

Alla inlägg den 15 april 2009

Av Sanni - 15 april 2009 23:18

Håller på går och kikar på Vilda varje dag och hoppas på att hon ska börja löpa snart.. Varför? Ja, för annars är det stor risk att det krockar med Julia & Kajs besök i maj!! Och det vill vi verkligen inte! Har sett framemot det länge nu!
Så om hon inte börjar löpa denna vecka, får vi helt enkelt hålla tummarna på att hon börjar löpa efter dom har varit här!!

Kom på att det blir mycket hundgrejjer i maj. Först den 3:e maj så har vi utställning, sedan den 6-7 maj är det MH i timrå som jag ska kika på, kanske inte båda dagarna, men iallafall en dag. Så jag ser hur det går till. Sedan den 9:e maj ska jag kolla på tävlingar på klubben (som jag och Vilda tyvärr inte hinner bli klara till) och sedan den 12-16 maj så kommer Julia & Kaj hit!!
Det blev ju lite hundigt den månaden:)


 Funderar också starkt på att gå en lydnadskurs, känns som vi behöver lite hjälp och tips. Annars kommer det nog stå stilla ett tag. Men vi får se hur det blir:)



Av Sanni - 15 april 2009 09:57

Inte förrän idag så kom resultater för Vildas HD / AD röngten in på hunddata, fick även med posten idag.
Även om jag redan visste vad hon hade är det så jädrans skönt att se det här:



Det känns helt enkelt underbar. Jag är en sådan som alltid förväntar mig det värsta typ och var så orolig att det skulle vara nå fel med lill Vilda, även om jag inte behövde det och även ifall dom har HD fel kanske det inte påverkar dom ett dugg.
MEn det är iallafall riktigt skönt att se det där som sagt, min lilla Vilda som är frisk:)
Då är det bara ögonlysning kva!

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards