sannidizzy

Alla inlägg den 13 april 2009

Av Sanni - 13 april 2009 00:17

Wow, vilken värme det har varit dom senaste dagarna! Vi har haft det 24 grader i solen, hur härligt som helst, snön bara blir mindre och mindre. Så himla skönt. Det enda negativa med det är att jag får betala för dom gångerna jag varit lat och bara släppt ut hundarna på gården för att göra sina behov, det syns nu när snön smälter. Haha, så det blir mycket att ta reda på nu. Jag lär mig aldrig. haha suck..


Tog fram hundarnas agility tunnel för någon dag sedan och idag tänkte jag lära Vilda att man skulle springa genom det, och förvånad jag blev då det gick så jävla bra! Mamma höll i henne och jag gick på andra sidan och ropade och hon gick genom tunneln:D Sedan tyckte hon den var jätterolig och skulle igenom fler gånger! Sötnosen då.
En annan grej hon har upptäckt är skitroligt, det är att hoppa upp på bordet på baksidan. För då får man godis:)

 

 Där kan man sitta fint och länge:)


Också ett ställe dom gillar att vara på.


Dom är så fina mina tjejer!








Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards