sannidizzy

Alla inlägg den 8 april 2009

Av Sanni - 8 april 2009 14:33

Vilda har A på höfterna och UA på armbågarna

Jag är såååå himla glad. Resultet har ännu inte kommit in på hunddata, men jag hörde av mig igen till SKK för att kolla ifall dom har kollat plåtarna och det hade dom!!!!!!
Min lilla flicka är helt perfekt. Jag är så himla lycklig. Nu behöver man inte oroa sig!

Vilda är helt frisk:D Fan vad jag är glad!!!!!

Av Sanni - 8 april 2009 12:32

Nope. Inget resultat idag heller.
Jag ringde till SKK igår och frågade, men då satt dom som hade hand om det där i ett möte, så jag skickade iväg ett mail. Fick svar sedan på eftermiddagen att dom hade fått plåtarna i måndags.. Och att dom BÖR bli klar innan påsk. Så, håll tummarna på att dom kommer imorron och att dom är friska!!!!!!!


Ska antagligen till klubben och träna Vilda ikväll. Måste träna lydnad och kanske få någon hjälp och någon som tittar och säger hur det ser ut.
Det är ju svårt själv att se ifall det ser bra ut! Så, det blir antagligen klubben som sagt ikväll.
Åt Dizzy ska jag hitta någon annan sysselsättning åt:)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards