sannidizzy

Alla inlägg den 6 april 2009

Av Sanni - 6 april 2009 09:12

Helgen har spenderats i Ånge hos en kompis som just fyllt 20. Med där fanns även en massa klasskamrater från nordvik. Många av dom har jag inte sett på länge och 2 av dom had ejag inte sett sedan studenten. Dizzy var med hon också, det var ju hennes tur denna gång.

Skulle kunna skriva hur mycket som helst om helgen för att den var så himla rolig, är glad att jag ändrade mig 2 dagar innan eller vad det var.
Det är nog det enda som ska skrivas om, annars blir det hur långt som helst. Och det orkar ingen läsa...

 Kan ju säga att Dizzy blev skitglad när vi klev på bussen, för då satt ju alla längre bak i bussen som hon kände, hon höll på bli tokig. Lite roligt var det.


Vildas resultat har fortfarand INTE kommit. Jag blir riktigt less nu. Det fanns en som röngtade samma dag som mig, fast annan klinik som fick sitt resultat i fredags. Varför tar det längre tid för mig? Dom skulle ju skicka iväg plåtarna samma dag och jag betalade direkt när jag kom hem. Nu är jag som sagt riktigt less på väntan.


Blir antagligen lydnadsträningar idag och så måste jag jobb fixa lite så jag har något att berätta om när jag ska ringa till han på AF och fixa en ny tid för möte.

Håll tummarna på att resultatet kommer snart!



Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards