sannidizzy

Alla inlägg den 9 februari 2009

Av Sanni - 9 februari 2009 12:25

Alltså, snacka om hur mycket snö det har kommit, shit alltså. OCh idag skiner solen så det är hur fint som helst ute. Jag och Vilda var ute och gick tillsammans på lägdan, hon hade det svårt att ta sig fram och hennes ben försvann helt i snön, sötnosen då..
Limningen har lossnat igen på hennes öron, men nu tänker jag inte limma om nå mer, det högra örat blev inte superbra, men men. Ska ju inte ställa ut så många gånger heller så det gör inget. Kommer massera örat varje dag så det kanske håller sig nere.


Dizzy ville inte följa med ut, eller hon kom med mig ut sedan stod hon bara och kikade på mig och ville inte gå och så frös hon så mycket om tassarna så hon fick gå in igen.


Här kommer lite bilder, dock bara på Vilda


 Ja, Vilda älskar ju ved, haha. Den lekte hon lääänge med



 Som ni ser så försvann  hennes ben :P Man kan tro att hon ligger ner, men inte gör hon det heller.



 På detta sätt tog sig Vilda fram, genom att hoppa. hehe




Hon är vacker min collie flicka


 Duktig om kommer när man ropar:)


 Sista bilden:)








Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards